powrót

Zawsze blisko klientów

Polska filia Grupy EXCO stwarza przedsiębiorcom możliwość wykorzystania międzynarodowych doś-
wiadczeń biznesowych

 

 

EXCO A2A Polska to filia Grupy EXCO, francuskiej sieci niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych oraz doradztwa. Skupia 23 niezależne struktury regionalne, gromadzące łącznie ponad 2360 współpracowników, spośród których 182 wspólników wykonuje swoje obowiązki w 123 biurach firmy. Działa na polskim rynku od 1999 r., ma aktualnie 6 biur w: Warszawie, Krakowie, Radomiu, Gdańsku, Wrocławiu oraz Poznaniu. Ofertę kieruje do małych i średnich przedsiębiorstw, jak również do większych grup z różnych sektorów działalności (dystrybucja, handel wielkopowierzchniowy, franczyza, import-eksport, produkcja, usługi, itd.). Zapewnia swoim klientom m.in. audyt, outsourcing rachunkowości, kadr i płac, zarządzanie zasobami ludzkimi, konsulting, doradztwo w transakcjach kapitałowych, usługi prawne, administracyjne, tłumaczenia, szkolenia i inne. Świadczy także usługi w zakresie zarządzania sukcesją w biznesie na polskim rynku, a także pomaga polskim firmom w rozwoju ich biznesu na rynkach zagranicznych.

Ponad 100-osobowy zespół złożony z osób komunikujących się w kilku językach zapewnia usługi wysokiej jakości mówi Laurent Le Pajolec, członek zarządu EXCO A2A Polska. – Łączą nas wspólne wartości przejawiające się w codziennych, konkretnych działaniach: łączenie umiejętności, dzielenie się dobrymi praktykami, tworzenie oraz utrzymanie zespołów towarzyszących klientom w czasie trwania współpracy. Są one tak wyspecjalizowane, aby proponować innowacyjne rozwiązania i jak najlepiej wykorzystywać naszą wiedzę i doświadczenie w danym regionie, najbliżej siedziby klienta.

Jedną z najmocniejszych stron EXCO jest synergia doświadczeń zbieranych i gromadzonych na całym świecie. Grupa realizuje obecnie obroty roczne na poziomie 167 mln EUR. Współpracuje z ponad 70 tys. klientów na całym świecie. W miarę upływu lat EXCO zbudowało dobrą markę rozpoznawalną na rynku poprzez swoje wartości oraz zrozumienie potrzeb klientów.