powrót

Historia dronem pisana

Nelro Data, spółka debiutująca w segmencie sprzętu elektronicznego w 2013 r., pomimo pozornego nasycenia rynku sukcesywnie odnotowuje wzrost obrotów i zdobywa coraz większe udziały w swoim sektorze. Jak pisze się historię takiego sukcesu?

 

Konsolidacja doświadczenia

 

Założyciele spółki jeszcze przed połączeniem sił zdążyli zjeść zęby na handlu i dystrybucji, zarządzaniu procesami, poszukiwaniu nowych rynków i nowych kanałów sprzedaży sieciowej. To m.in. dzięki posiadanym kontaktom udało im się zamknąć 2014 r. z obrotem rzędu 340 mln zł, a kolejny 1 mld zł. Wieloletnie doświadczenie i know-how to jednak za mało, by młoda firma mogła rozwinąć skrzydła. Należało umiejętnie odpowiedzieć na rosnące oczekiwania w zakresie dostarczania wysokiej jakości innowacyjnych produktów i szybkiej realizacji zleceń. To właśnie w tym kierunku postanowiono rozwinąć tkankę przedsiębiorstwa. Dziś w ciągle powiększającym się portfelu ofertowym znajdziemy deski samobalansujące, drony, sprzęt fotograficzny, produkty do budowy sieci komputerowych, akcesoria i komponenty komputerowe, małe AGD czy materiały eksploatacyjne do drukarek, a sama współpraca przebiega kompleksowo, włącznie z późniejszym serwisem.

 

Kamień milowy

 

Przełomem okazał się kontrakt na autoryzowaną dystrybucję z DJI, międzynarodowym producentem sprzętu nagrywającego i dronów.